socrates

listen.understand.think.create

HOME STORY NEWS TUTORIAL INFO SPYSHOT VIDEO MOVIE-TVs eBOOK FACEBOOK

mana tak nya.. esok sehari ja lagi.. lepas ni, aku tak mcm dulu dah.. tak boleh dah nak hura2 tak tentu pasai.. tak boleh sangat ikut 'kejantanan' aku ni.. maksud aku, wat ikut dan la.. haha.. lani jugak kena dah pikiaq utk orang lain.. tak padan dah nak penting diri.. kena buang EGO jauh2..

aku lani tengah siap2 apa yg patut.. ngapai la dua tiga kerat doa, kot2 esok kena tolak jadi khalifah.. sapa tau kan.. ingat nak beli baju baru pun tak padan.. bkn nk berkira tapi jimat.. heh.. baju2 aku dlm wardrobe tu pun byk ag tak terpakai..



ermm.. aku tak penah tebayang akan berlangsung majlis esok ni dlm hidup aku.. sket pun tak penah wa ckp luu.. tapi tula, kita merancang.. Dia jugak merancang.. dan sebaik-baik perancang itu adalah Dia, Yakni Allah.. aku berdoa agar majlis esok akan bejalan lancaq.. mula2 kena pi SIK dulu.. pastu konvoi la dengan sepupu sepapat aku pi PENDANG.. (tu yg duk taip utara pekat niihh) hahaa..

untuk kalian, doakan Majlis Merisik esok berjalan lancar dan mudah-mudahan diberkati sehingga membawa ke jinjang pelamin..(sbb ni la kakak aku kata aku ni gatai sgt..betuika...?)
amin..ya rabbal a'lamin..

ikhlas dari socrates muzani..

16 comments:

mabruk ilaik akhi..
kem slm kt kak ana..

congrats soc...
semoga cepat kawen eh...
tp, jgn lupa jemput kitorg...
bleh buat utara tour sekali lagik..
heheh~~~

oohh..
insyaAllah..
doakan kami yer..

to eina..insyaAllah..
korang sumer takkan soc lupenye..
hehe..
doakan kami yer..
tak tentu arah dah ni..

waaaah!! congrats3x .. semoga dipercepatkan mahlis tu yee.. pasni turn eina plak.. heheheh

Eina: amik berkat .. lol .. heh

congrats to abg mus and kak ana..
semoga kekal bahagia ke akhir hayat.
cewah.
:P

huhuh.. soc, sampai x tentu arah tu... :D:D


err.. lynda.. turn eina..???? omg!!!

to muna..
thank yak..

to eina..
dah ader nnti jgn tak habaq lak yer..
kasi announce satu ehoza yer

wah.. tbe2 aku plak rase berdebar.. cepat nya masa berjalan.. kami yg go on dulu tp korang dulu yg dh wat ikatan.. doakan yg terbaik utk kalian..

Sepupu sepapat mana agaknya yang ikut konvoi???? ;)

ermm..
sepupu sorang..mak sedara sorang..
so..
sepupu sepapat la jidiknyaaa...
hahaha

SIK??
tringat bopren lama..
huhu..
kawen cepat2 tau..

nak kawen ke??

tahniah...hi hi hi...

bukan nk kawen ag la..
baru risik2 je..
insyaAllah..ader jodoh nanti..
doakan kami yer..

wah jeles aku...
bkn jeles sbb ko dpt si dia....
tp sebab ko dh dpt lesen...
bile turn aku ni ek...
muhaha....
smoge berbahgia ke akhir hayat....

Link Exchange

Kepada sesiapa yang datang ke Blog ini & ingin meninggalkan jejak, saya alu-alukan niat murni anda. Tinggalkan Link ke Blog anda untuk saya balas kunjungan. Terima Kasih :D

guyo


About this blog

Everything About Knowledge and Skill

Followers

Lenny wonderpet


ShoutMix chat widget

buzz when u care

twit-twit

Facebook Badge

gets my updates

Bookmark and Share

Add to Google Reader or Homepage

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

paste this onto ur page

BannerFans.com

advertisment

owez
aDRiaNa
BannerFans.com
BannerFans.com

oldschoolership

IPGM - bloggers

SUARA GURU MALAYSIA
Ehoza.com - Global Information Community

ehoza squadron