socrates

listen.understand.think.create

HOME STORY NEWS TUTORIAL INFO SPYSHOT VIDEO MOVIE-TVs eBOOK FACEBOOK

this is the second tag i had,but this one is coming strait from chief eina..hehe..menurut beliau(eina) berdasarkan percakapan asal dari arang(yg bg tag ni kat eina), sape2 tak jawab tag ni nanti kena bisul..ermm..so, aku tambah sket,(ni dari soc plak)..sape2 tak jawab tag ni mmg akan ditumbuhi bisul dan akan menderita selama 7 hari 7 malam..hehe..scary sket..

cheif eina..sebelah kiri duduk di tengah..


1. bekas kekasih saya adalah : sorry guys..i'm innocent on this..heh
2. saya sedang mendengar : bunyi tembakan bertalu-talu..
3. mungkin saya patut : buat tak tau je sbb adk tgh tgk CSI..
4. saya suka : picit2 perut..one way to solve the buncit prob..heh
5. sahabat- sahabat saya : majoriti kat oversea..soc je yg duk kat tanah tumpah darah ni..
6. saya x paham : kenapa mesti ada TAG2 ni..?haha
7. saya kehilangan : banyak duit sbb dah dibelanjakan ke jalan yg tak patut..tau pun..hampeh..!
8. ramai yang berkata : soc selalu termenung..
9. cinta itu adalah : subjektif..
10. di suatu tempat, seorang sedang : BUZZ soc bertalu-talu..
11. saya akan cuba : siapkan TAG ni spy dpt membalas BUZZ tadi..haha
12. ayat SELAMANYA membawa maksud : hingga hujung dunia & akhirat..hyperbola nye..
13. telefon bimbit saya : semua warna hitam...
14. bila saya terjaga : sedaya upaya akn terus mandi..sbb itu satu perbuatan yg plg malas nk dilaksanakan..!haha..
15. saya paling meluat : bila terbau kentutan org lain..menyampah sehh..
16. haiwan yang paling comey saya pernah temui : ming-ming..si itik dlm WONDERPET..setuju..?
17. malam ini saya akan : berusaha tido lebih awal..
18. ketika saya melihat cermin pada pagi ni : ada jerawat kat pipi sebelah kanan..huhu..
19. saya btol2 ingin kn : duit maximum..hutang minimum..
20. siapa yg anda ingin tag : sesiapa saja yg ada BLOG, yg melawat BLOG soc ni, dan sudah baca lebih dari tiga penyataan di atas..hahaha..tak buat,BISUL..!!!

2 comments:

muahahaha... sejak bila plak jadi cip eina neh..?? hehehe~~~.. bagus2.. buat pun.. takut kene bisul la tuh.. wakakaka~~~

mesti mau jawab maa...takut itu bisul tumbuh..hehehe..
jgn lupa add my FB yar..
tq..

Link Exchange

Kepada sesiapa yang datang ke Blog ini & ingin meninggalkan jejak, saya alu-alukan niat murni anda. Tinggalkan Link ke Blog anda untuk saya balas kunjungan. Terima Kasih :D

guyo


About this blog

Everything About Knowledge and Skill

Followers

Lenny wonderpet


ShoutMix chat widget

buzz when u care

twit-twit

Facebook Badge

gets my updates

Bookmark and Share

Add to Google Reader or Homepage

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

paste this onto ur page

BannerFans.com

advertisment

owez
aDRiaNa
BannerFans.com
BannerFans.com

oldschoolership

IPGM - bloggers

SUARA GURU MALAYSIA
Ehoza.com - Global Information Community

ehoza squadron