socrates

listen.understand.think.create

HOME STORY NEWS TUTORIAL INFO SPYSHOT VIDEO MOVIE-TVs eBOOK FACEBOOK

haha..Sekembalinya aku aktif ber-blog hari ni, semua isu tertumpu kepada cerita kereta terutama keluaran Proton. Kenapa? Entah.. Aku tak dapat nak jawab secara tepat, tapi aku akui memang tengah duk ralik baca dari situ ke sini tentang update model2 Proton ni. Mungkin jugak sebab aku skang ni tengah ricky2 kereta nasional mana yang sesuai utk menggantikan model Kancil yang guna skang ni..hehehe.. tapi tunggulah bila dah kerja setahun dua, insyaAllah..
so, artikel ni pulak cerita tentang Proton Saga BLM tuhh.. skang ni dah ade 'spy shot' menunjukkan bahagian2 yang akan diubah..memang tak banyak, tapi bahagian yang diubah tu sedikit sebanyak dapat memberi 'kesegaran' baru kpd Saga.
Mungkin ini la gambaran sebenar Proton Saga BLM setelah diupgradekan.. sejauh mana kebenarannya, wallahua'lam.. tak penting sangat sampai kena rujuk bahan2 ilmiah untuk bukti, hanya tunggu dan lihat sahaja.. hehe


0 comments:

Link Exchange

Kepada sesiapa yang datang ke Blog ini & ingin meninggalkan jejak, saya alu-alukan niat murni anda. Tinggalkan Link ke Blog anda untuk saya balas kunjungan. Terima Kasih :D

guyo


About this blog

Everything About Knowledge and Skill

Followers

Lenny wonderpet


ShoutMix chat widget

buzz when u care

twit-twit

Facebook Badge

gets my updates

Bookmark and Share

Add to Google Reader or Homepage

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

paste this onto ur page

BannerFans.com

advertisment

owez
aDRiaNa
BannerFans.com
BannerFans.com

oldschoolership

IPGM - bloggers

SUARA GURU MALAYSIA
Ehoza.com - Global Information Community

ehoza squadron