socrates

listen.understand.think.create

HOME STORY NEWS TUTORIAL INFO SPYSHOT VIDEO MOVIE-TVs eBOOK FACEBOOK

alahai.. abang kite nih.. patut la td duk merayu2 suh ajaq TAG.. ghupanya nk TAG aku ye.. nk kena nihh.. hoho.. bg meraikan kerajinan dia sbb first time taging2 makhluk kat blogspot ni, aku dengan kerelaan hati ini menaip jugak la jwpn2 utk soklan dia yg bapak gila banyak...!!!

Tag yang aku buat ni hanya suka-suka dan untuk mengenali anda dengan lebih dekat. Sekian, terima kasih.
Yg ni tak patut pun aku jawab..!! tp nk kenal lbh rapat ye..meh duk dekat sket..rapat la..

Soalan tentang diri anda:
1. Anda rasa siapa anda?
seorang laki.. yg selalu membuli si ihsan ni.. eh..aku buli ko ke..ko yg selalu buli aku....???? jwb balik..!! ;p
2. Dilahirkan di?
atas katil kat klinik cina..waktu tu bapak aku kata hospital ramai org..hehe..(maen taram jer nihh)
3. First ever school?
tadika kemas.. tp sblm tu aku blajaq kt ghumah je..org mengasuh ajaq cara nk mintak nasik..(selalunya aku nangis ja bila lapaq) ;p
4. Asalan di mana?
asalan...?nama mcm singa dlm cronicle of Narnia...
5. Cita-cita?
menteri besar perak..(berkesinambungan dgn entry aku yg lepeh) ;p
Soalan mengenai si dia
6. Penah bercinta?
kena tny dia la...!!
7. Adakah dia romantik?
oohh..fantastik
8. Da berapa kali dating dengan dia?
mampuih nk bilang.."you2, ni ader kad report bape kali kita dating..tlg sain sat..nk tunjuk kat ihsan.."wakaka..
9. Apa perasaan kamu pada dia sekarang?
ermm..bangga..sbb dia dah ader facebook..
10. Di mana kamu berdua mula-mula jumpa?
upss..ni rahsia..nk tau, bak meh RM10K dulu.. Soalan mengenai perasaan kamu
11. Penah dikhianati?
ermm..byk kali gak..(TAG ni pun salah satu khianat kat aku)
12. Penah disakiti hati, perasaan serta fizikal?
ada jgk la..hospital pun nek muak nk bg MC kat aku..asyek2 hati luka..sehari pastu perasaan lak tercalaq kena pa ntah..
13. Bila kamu dimanja, dibelai?
ingat aku kucing ka nk belai2..tp..tunggu pas kawen la..mana leh habaq..;p
14. Bila kawan kamu yang jarang bercakap dengan kamu memberi hadiah even it is not your birthday?
dia ada muslihat yang maha dahsyat nihh..agak2 la bodek pun bang...!!!
15. Bila dapat tau yang kawan kamu sudah tiada?
ishhh...mintak simpang la..tp dulu penah dpt satu call kata kwn lama meninggal, siap masuk pape ag..ever again...baca fatihah la...
Soalan mengenai kawan-kawan kamu.

16. Kawan paling rapat?
adek-beradek ghumah mak mah...tak lupa jugak kat yg selalu mai numpang..ngeh2..kehadiran hgpa amat dialukan(tgh buat muka kesian kot satgi takdak nk mai teman) ;p
17. Perwtakan kawan yang anda suka?
tak berkira...senang ckp mcm ihsan...!!!(mengampu nihhh)
18. Bila kawan makan kawan?
nauzubillah...simpang malaikat 44...takdak ag aku bekawan dgn canibal nih(klu itu yg dimaksudkan oleh ihsan) - aku tgh wat muka yg plg nerd.. ;p
19. Perasaan bila kawan kamu mendapat sesuatu yang dia nak?
apa yg dia dpt tu...?cth..soklan tak lengkap...xmau jawab... ;p
20. Adakah kamu nak perasaan tu jgak?
tak jawab soklan kat ateh..tak dpt nk jwb yg ni jugak... ;p
Soalan saja-saja.

21. Penah dicium atau cium orang?
penah.. mak bapak aku.. - to ihsan : busted 44 kali..!!!
22. Penah menyentuh kawan bukan sejenis? penah jugak.. sbb dia jenis suka melalak dan aku suka masak..ok tak..?
23. Penah ada perasaan nak ke kemuncak Everest?
tak penah.. aku bukan kaki clubbing.. (klu itu yg dimaksudkan);p
24. Nak ke Italy? Kenapa?
bleh jugak.. nk jumpak alizee.. ;p
25. Apa anda rasa tentang tag ini? cam harem punya panjang.. tp ok la sbb besala org mula2 wat TAG ni mmg excited lebih.. tgk 2 bulan peh ni..tobat malehhhh...!!! nak aku TAG org gak ka..?ermmm.. ikut la sapa2 rajin.. bapak punya panjang nih..!!! aku nk post kan gambaq tuan punya badan ja...

regard tu socrates : listen.understand.think.create

2 comments:

Panjang gila..meleleh air liur aku jawab..hahaha..

hahahaha..sila2..jgn salahkan aku..org yg buatnya terlalu excited hingga terhasil TAG yg super pjg ni...
tribute to ihsan can..

Link Exchange

Kepada sesiapa yang datang ke Blog ini & ingin meninggalkan jejak, saya alu-alukan niat murni anda. Tinggalkan Link ke Blog anda untuk saya balas kunjungan. Terima Kasih :D

guyo


About this blog

Everything About Knowledge and Skill

Followers

Lenny wonderpet


ShoutMix chat widget

buzz when u care

twit-twit

Facebook Badge

gets my updates

Bookmark and Share

Add to Google Reader or Homepage

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

paste this onto ur page

BannerFans.com

advertisment

owez
aDRiaNa
BannerFans.com
BannerFans.com

oldschoolership

IPGM - bloggers

SUARA GURU MALAYSIA
Ehoza.com - Global Information Community

ehoza squadron