socrates

listen.understand.think.create

HOME STORY NEWS TUTORIAL INFO SPYSHOT VIDEO MOVIE-TVs eBOOK FACEBOOK

salam hormat kepada semua yg ngaku junior aku.. haha.. ngaku ke idok, aku ttp tua / senior drpd hgpa.. (loghat utara lani makin pekat) ;p


ni nk habaq mai kat semua junior, kwn, tmn, shbt handai.. sebenaqnya, ceq (saya / aku / ana / seumpama dgnnya) belum lagi bertunang.. habaq mai sekali lagi, belum bertunang la.. hehehe.. hari tu keluaga ceq pi risik ja kat keluaga belah pompuan ceq tu.. ok..? yg cincin2 tu saja ja, org kata ikhsan dr dua2 belah pihak.. harap jelas la noooo..
ceq tak kisah pun klu hgpa nk anggap ceq bertunang.. cuma nanti bila kena jmput ke majlis pertunangan ceq yg betui jgn lak tnya.."awat yg bertunang 2 kali...?" tak ka haru nanti.. hahahaha

11 comments:

heheh.kitorg punye la igt dh tunang. tp xpela..kire dh dkat tu.smoga dikekalkan jodoh oleh Allah.

owh.... buat gempak jek..ceyt.. huhu... nway, ak doakn ko bhagia Soc... kene jemput 1 mktb time tunang nnt.. huhu

hahaha..nk jemput satu mktb waktu tunang nanti makan modai laaaa...

paper pun,wktu kawen ti aku jemput semua..hahaha,,sapa tak mai takdak markah gerkko unit uniform..
amacam..?
hahaha

ader kaitan ker....? ;p

oo bakal tunang je
igt dah tunang

hahaha...
ramai betui tersalah anggap...
mungkinkah ayat2 aku...?
hahaha...~

perkara ini bukanlah bertunang kot perkara ini disebut "bagi cincin tanda"

atau pun "CHUUUppp!!"

ya betul..ada jgk setengah panggil 'calit kapuq'

chak!!!
no woman no cry. kuakuakua

but without diz wmn, i'll cry for sure..haha

Assalamualaikum, segala puji bagi ALLAH yang memanjangkan umur kita untuk terus Taat dan patuh pada perintahNYA. Wahai saudaraku, ingin ku bertanya kpdmu, apakah yang kau paham dgn maksud bertunang?

wahai sahabatku nun jauh di sana.. seperti yg kita bincang dulu, itulah pemahaman aku mengenai pertunangan..
anggap sajalah segala istilah "tunang" yg aku sebut di sini hanya sekadar takrifan & pengertian bangsa melayu kita..

(kena skema sket bila sembang dgn bakal mufti niihhh...hehe)

Link Exchange

Kepada sesiapa yang datang ke Blog ini & ingin meninggalkan jejak, saya alu-alukan niat murni anda. Tinggalkan Link ke Blog anda untuk saya balas kunjungan. Terima Kasih :D

guyo


About this blog

Everything About Knowledge and Skill

Followers

Lenny wonderpet


ShoutMix chat widget

buzz when u care

twit-twit

Facebook Badge

gets my updates

Bookmark and Share

Add to Google Reader or Homepage

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

paste this onto ur page

BannerFans.com

advertisment

owez
aDRiaNa
BannerFans.com
BannerFans.com

oldschoolership

IPGM - bloggers

SUARA GURU MALAYSIA
Ehoza.com - Global Information Community

ehoza squadron