socrates

listen.understand.think.create

HOME STORY NEWS TUTORIAL INFO SPYSHOT VIDEO MOVIE-TVs eBOOK FACEBOOK



Assalamualaikum wbt.
Selamat Sejahtera.


Aku sangat jarang baca newspaper. Tambah plak yg mainstream news, lagi la kan..haha.. Namun, bila ada kesempatan waktu utk baca paper, aku mesti cari berita2 yg bukan stereotypes yg macam selalu keluar tu..Contoh, mcm tajuk entry ni.. Bukak je paper terus jumpak berita 'gempak' mcm ni :

Pasangan tunang termuda di dunia

Seriously berita mcm ni boleh membuatkan aku jealous dgn dak2 ni..haha..senang2 je boleh tunang..Aku yang dah lebih setahun merisik ni pun masih lagi belum bertunang..huhu
By the way, buat pembaca entry ini harapannya dapat menDOAKAN agar dipermudahkan segala urusanku dlm mengerjakan IBADAH mendidirkan masjid nanti..Thank you in advance :D
sumber : myMetro online

3 comments:

perghh.. lom baligh n mumaiyiz lg dh bertunang? haha.. gilo.. boley kekal ka tu?

haha..ntahla, tp standard org arab sunat awal..
lepas lahir terus ja sunat,proses nak mumayyiz tu cpt sket kot..
huhu
wallahua'lam

perghh ni kalo kt M'sia ni bdk2 tgk sure kt sekolah tru tanya awk suke sy? sy suke awk, JOM TUNANG! hehehe

Link Exchange

Kepada sesiapa yang datang ke Blog ini & ingin meninggalkan jejak, saya alu-alukan niat murni anda. Tinggalkan Link ke Blog anda untuk saya balas kunjungan. Terima Kasih :D

guyo


About this blog

Everything About Knowledge and Skill

Followers

Lenny wonderpet


ShoutMix chat widget

buzz when u care

twit-twit

Facebook Badge

gets my updates

Bookmark and Share

Add to Google Reader or Homepage

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

paste this onto ur page

BannerFans.com

advertisment

owez
aDRiaNa
BannerFans.com
BannerFans.com

oldschoolership

IPGM - bloggers

SUARA GURU MALAYSIA
Ehoza.com - Global Information Community

ehoza squadron