socrates

listen.understand.think.create

HOME STORY NEWS TUTORIAL INFO SPYSHOT VIDEO MOVIE-TVs eBOOK FACEBOOK



Assalamualaikum wbt..
Salam Aidilfitri buat semua..

Ini post entry yang pertama semenjak lappy kesayangan dikebas si malaun pencuri pada 2 minggu lepas. So, sejak itulah aku rasa down je and malas nak bergiat aktif balik sbb dah tadak lappy.. Posting kali ni pun aku pijam kakak aku nye lappy jap..haha
Ok, benda dah jadi biaq pi.. Nak sedih lama-lama pun tak guna sbb benda tu tetap kena curik.. Bak kata org putih, "let bygone be bygone"..

Korang dah tengok ke Iron Man 2..? Movie ni tayang dlm Mei tahun ni tp baru 5 hari lepas (September) aku tengok.. haha.. Tak apala lambat sket janji quality cun melecun tahap Blueray..hehe Aku takmau komen tentang jalan cerita ke apa, tapi sepanjang menonton movie ni korang perasan tak ramai gila watak-watak comic yg penting muncul..?? Ada setengah tu - walaupun bukan wataknya yg muncul tp gadjet/tool/power equipment pun sudah cukup utk menggambarkan ttg watak yg ingin dimaksudkan.. Tak perasan ke..?? Ok, sebagai bukti aku sertakan capture-capture yang aku ambik dari movie Iron Man 2.

Agent Nick Fury (Samuel L.Jackson) & Natasha Romanoff/Black Widow (Scarlett Johansson) diperkenalkan dengan terang-terangan
Agent Phil Coulson (Clark Gregg) tengah tunjuk kat Tony Stark/Iron Man (Robert Downey Jr.) Shield Captain America
Hammer Mjolnir Thor
Ok, dah perasan sekarang..?? Mesti korang tertanya-tanya sbb apa watak-watak & equipment superheroes lain menempek kat dalam Iron Man 2 ni kan..??

Tunggu ENTRY yg selanjutnya kalau betul-betul nak tahu.. :D

2 comments:

weyh...
awat aku tk pasan pon scene nih kt ironman 2?
huhu

scene yg hammer thor tu last skali pas credit..
mmg director xmo bg org perasan..
hahahaha

Link Exchange

Kepada sesiapa yang datang ke Blog ini & ingin meninggalkan jejak, saya alu-alukan niat murni anda. Tinggalkan Link ke Blog anda untuk saya balas kunjungan. Terima Kasih :D

guyo


About this blog

Everything About Knowledge and Skill

Followers

Lenny wonderpet


ShoutMix chat widget

buzz when u care

twit-twit

Facebook Badge

gets my updates

Bookmark and Share

Add to Google Reader or Homepage

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

paste this onto ur page

BannerFans.com

advertisment

owez
aDRiaNa
BannerFans.com
BannerFans.com

oldschoolership

IPGM - bloggers

SUARA GURU MALAYSIA
Ehoza.com - Global Information Community

ehoza squadron