socrates

listen.understand.think.create

HOME STORY NEWS TUTORIAL INFO SPYSHOT VIDEO MOVIE-TVs eBOOK FACEBOOK



Assalamualaikum wbt..
Selamat sejahtera..


Agak malu jugak nak post-kan entry kali ni.. Sebabnya apa yg kamu akan tengok sudah di-reveal-kan semenjak tahun 2005 lagi.. Tapi, baru 3 hari lepas aku dapat email daripada satu sumber yang boleh aku percaya.. Malu betul.. haha..

Proton PM5
Proton PM5 merupakan satu model yg dikeluarkan oleh Proton untuk menghargai jasa Perdana Menteri ke-5.. sebab tu namanya Proton PM5.. modifikasi enjin dan lain-lain tak pulak aku dapat info..hehe

Proton Perdana V6 - New Look
Yang atas ni pulak merupakan kemungkinan model gantian terhadap Proton Perdana V6 yang ada sekarang ni.. Kalau dilihat dari segi rupa bentuk sah-sah daripada kereta model Scoda.. Model yg mana, lu pikir la sendiri..haha
Tapi hasil yang dapat dikongsikan bersama adalah seperti berikut :

0 comments:

Link Exchange

Kepada sesiapa yang datang ke Blog ini & ingin meninggalkan jejak, saya alu-alukan niat murni anda. Tinggalkan Link ke Blog anda untuk saya balas kunjungan. Terima Kasih :D

guyo


About this blog

Everything About Knowledge and Skill

Followers

Lenny wonderpet


ShoutMix chat widget

buzz when u care

twit-twit

Facebook Badge

gets my updates

Bookmark and Share

Add to Google Reader or Homepage

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

paste this onto ur page

BannerFans.com

advertisment

owez
aDRiaNa
BannerFans.com
BannerFans.com

oldschoolership

IPGM - bloggers

SUARA GURU MALAYSIA
Ehoza.com - Global Information Community

ehoza squadron