socrates

listen.understand.think.create

HOME STORY NEWS TUTORIAL INFO SPYSHOT VIDEO MOVIE-TVs eBOOK FACEBOOK

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arahan:

1)[printscreen] *current* wallpaper -- jz a simple press of fn+prt sc
2)REASONS why do u like/adore/cherish d dindingkertas ???
3)tag 10 people
4)titik.
------------------------------------------------------------------------------------------------


wallpaper ni baru je aku guna..elok la dah ader org tag leh nunjuk2 sket..sbb apa aku pilih..?tak serabut langsung..tengok muka kambing yg sebelah kiri sekali..aku sgt suka mimik muka mcm tu..dekstop aku ni mmg takder icon sbb aku nyampah tgk icon2 ni..akn mengundang keserabutan.. sape2 yg nak buat tag ni..silakan jela..malas nk nyatakan nama..

1 comments:

This comment has been removed by the author.

Link Exchange

Kepada sesiapa yang datang ke Blog ini & ingin meninggalkan jejak, saya alu-alukan niat murni anda. Tinggalkan Link ke Blog anda untuk saya balas kunjungan. Terima Kasih :D

guyo


About this blog

Everything About Knowledge and Skill

Followers

Lenny wonderpet


ShoutMix chat widget

buzz when u care

twit-twit

Facebook Badge

gets my updates

Bookmark and Share

Add to Google Reader or Homepage

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

paste this onto ur page

BannerFans.com

advertisment

owez

oldschoolership

IPGM - bloggers

SUARA GURU MALAYSIA

ehoza squadron